11 תשובות
יפתחו
נראה לי שיפתחו אותה ב-1/9 :)
אני מקווה שיידחו
אנונימי
יפתחו
יפתחו נראה לי בצפון אמרו שלא יפתחו אבל בשאר אזורי הארץ כן נראה לי
התיכון לא נראה לי בגלל השביתות
אנונימי
^זה עיצומים לא שביתות הם רק לא מחלקים ציונים אבל עדיין לומדים
זה יותר שביתות כי אני בתור אחד שעולה ליב לא יודע מה הציון מגן שלי והבגרות ומה שאמרו לנו שכרגע לא יפתחו לנו את השנה בבית הספר
אנונימי
אמא שלי מורה ואמרה שהיא חושבת שבתיכון לא יפתחו
אנונימית
אולי
כן.
אנונימי
באותו הנושא: