5 תשובות
ככה סתם בלי לרשום מתי קמת ומתי הלכת לישון?
אם את רוצה להתעורר מוקדם אז לא
שואל השאלה:
הלכתי לישון ב22 וקמתי ב10
אנונימית
שואל השאלה:
2 בלילה
אנונימית
כן תשתי אז