8 תשובות
כן תשאר גם אני נשארת
כן, כדאי
קודם צריך לקום מהמיטה, ככל שתשאר במיטה תהיה יותר עייף
ופשוט תעשה משהו שאתה אוהב ותשתה נס, זה יעיר אותך
קודם צריך לקום מהמיטה, ככל שתשאר במיטה תהיה יותר עייף
ופשוט תעשה משהו שאתה אוהב ותשתה נס, זה יעיר אותך
שואל השאלה:
זה יעבוד? כאילו נגיד ב9 בערב אני יתחיל להיות עייף?
זה יעבוד? כאילו נגיד ב9 בערב אני יתחיל להיות עייף?
אני מנסה כול יום ואני נופל לתרדמת
אנונימי
אתה לא תצליח.
לך לישון ושים שעון ל13:00
לך לישון ושים שעון ל13:00
כן כנראה
אבל תזהר לא להרדם באיזה 16:00 כי אז לא עשית כלום
אבל תזהר לא להרדם באיזה 16:00 כי אז לא עשית כלום
תעסיק את עצמך למשך כל היום, בין אם זה חברים או כל דבר שיעלה לך לראש. רק לא סדרה, אתה תירדם מהר
אנונימית
כנל , אני מתה לישון אבל כני מחזיקה גת עצמי