8 תשובות
כן תשאר גם אני נשארת
כן, כדאי
קודם צריך לקום מהמיטה, ככל שתשאר במיטה תהיה יותר עייף
ופשוט תעשה משהו שאתה אוהב ותשתה נס, זה יעיר אותך
שואל השאלה:
זה יעבוד? כאילו נגיד ב9 בערב אני יתחיל להיות עייף?
אני מנסה כול יום ואני נופל לתרדמת
אנונימי
אתה לא תצליח.
לך לישון ושים שעון ל13:00
כן כנראה
אבל תזהר לא להרדם באיזה 16:00 כי אז לא עשית כלום
תעסיק את עצמך למשך כל היום, בין אם זה חברים או כל דבר שיעלה לך לראש. רק לא סדרה, אתה תירדם מהר
אנונימית
כנל , אני מתה לישון אבל כני מחזיקה גת עצמי