6 תשובות
צלמי איך יצאט
אני אישית התרגלתי לאט לאט עם לק ג'ל, כל פעם זה גדל לי ונשמר לי את התרגלתי עם הזמן
לקצר או שתתרגלי
אל תנסי לכתוב עם האצבע תכתבי עם הציפורן אם זה במחשב , ואם זה בטלפון אז זה לא כזה בעיה מתרגלים . אני לדוגמא לא מסוגלת עם ציפורניים קצרות התרגלתי כבר לארוכות
קשה אבל מתרגלים
באותו הנושא: