7 תשובות
טבעיות קצרות
אבל תכלס קצרות עם לק שחור זה הכי יפה שיש
זה ממש תלוי באצבעות
כאילו חשבתי שיפה לי ארוכות, הייתי בסביבות השנתיים עם ציפורניים נורא ארוכות. לפני שבוע קיצרתי בגלל שהן נשברו לי ואני קצת מעדיפה את זה מאשר הארוכות שהיו לי
ארוךך
אל תגזרי לעולם
אני אוהבת ארוכות בשבילי לא יכולה לתפקד עם קצרות אבל יש בנות שמתאים להן יותר קצר
אנונימית
ארוך הכי יפה ובכלל לא מבדילים אם זה בניה