6 תשובות
בנייה
קצרות
אני אוהבת את הציפורניים שלי קצרות כאלה אבל נראה לי שהרוב פה יגידו בנייה
אני יותר אוהבת קצרות אבל בנייה זה מהמם
אני יותר אוהבת ארוכות (בין אם זה בנייה או לא) לא ממש ממש ארוכות, אני לא הכי אוהבת קצרות,
אבל שכל אחת תאהב מה שהיא רוצה ומתחברת ואוהבת יותר.
I:
בנייה