התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על להטבים?
24 באוגוסט 2024, 23:55
להט"ב
נטיות מיניות
חוות דעת
הומוסקסואלים
לסביות
4 תשובות
שהם אחלה אנשים
S
Swiftie & Livie
כלום
-
-Yuno-
כלום
ה
הפנתרמן הורוד
אני חלק מהקהילה ותומכ.ת.
A
A1992
באותו הנושא:
אתם חושבים שלהטב צריכים להתגאות בעצמם או כמו כולם?
חושבים שלהטב צריכים לקבל זכויות?
למה אנשים חושבים שלהטבים הם שמאלנים?
אתם חושבים שלהטב הם טרנד כמו שאומרים לפעמים?
אתם חושבים שלהטבים בסכנה בגלל הממשלה החדשה
אתם חושבים שלהטבים זה נגד הטבע? אם כן תסבירו למה
מה אתם חושבים על הLGBT+ (להטבים)