7 תשובות
אם זה היה נגד הטבע זה לא היה קיים
לא, זה קיים בחיות
לא חושבת ככה בכלל
לא, זה קיים בחיות
לא. זה לגיטימי.
יש אנשים שרואים את זה בעין שונה ואף חודרנית זה לא אומר שזה לא בסדר.
יש אנשים שרואים את זה בעין שונה ואף חודרנית זה לא אומר שזה לא בסדר.
הומוסקסואליות היא דבר טבעי לחלוטין, בגלל שהיא מתקיימת בטבע (ליתר דיוק ב-1,500 זנים שונים של בע"ח). אז מה, גם החיות הולכות נגד "דרך הטבע"? לחיות אין תודעה או יכולת ללכת נגד הטבע. אז מכאן אפשר להסיק שאם משהו מתקיים בטבע - זה בהכרח הופך אותו לטבעי.
הומוסקסואליות קיימת בטבע. המדע כבר חקר 1,500 זנים שונים של בעלי חיים שמגלות נטיות הומוסקסואליות למיניהן. בין אם זה זכר עם זכר, נקבה עם נקבה, מעורב, באופן מזדמן או לאורך כל החיים - זה קיים. חלק מהם נחקרו לעומק, ל-dna ולמוח.
להומוסקסואליות יש יתרון אבולוציוני. אם לא היה לה, אז הברירה הטבעית הייתה מעלימה אותה. אבל זה לא המצב, כי הומוסקסואליות נשארת גם אצלנו וגם אצל שאר בעלי החיים. וסתם שתדע, מחקרים הוכיחו שככל שחברה מסוימת יותר סובלנית ומקבלת את זה, ככה החברה הזו תשגשג יותר. אפשר לקחת את ארה"ב כדוגמה ולהשוות אותן למדינות ערב.
בנוסף, הברירה הטבעית פועלת לא רק לטובת ההישדרות האישית, אלא לטובת ההישרדות של הקבוצה כולה. מחקרים הראו שקבוצה שכוללת גם הומוסקסואלים וגם הטרוסקסואלים שורדת יותר טוב מקבוצה שמורכבת מהטרוסקסואלים בלבד. המדע חקר מספיק מוחות וביצע מספיק סריקות mri כדי לדעת שלהומוסקסואלים יש יותר חמלה, שיתופיות, סובלנות ופחות אלימות (לפחות בממוצע). אם אתה מחבר את כל זה ביחד, אתה מקבל אנשים שעוזרים לזולת על חשבון הרבייה והתועלת האישית שלהם.
לדוגמה, ככל שהאימא יולדת יותר צאצאים זכרים, כך לצאצא הזכר הבא יש יותר סיכויים להיות הומוסקסואל. זה עניין של "אני רגועה בנוגע לדורות הבאים. יש לי מספיק צאצאים שיפרו נקבות וימשיכו את הזן שלנו. אבל אני זקוקה למישהו שיעזור לי פה".
למעשה, יש גם הסבר מדעי להומוסקסואליות. ההסבר הוא שזה משחק תפקיד חשוב בשמירה על בעלי חיים וביכולת שלהם לשרוד בטבע. וזה עוד בלי להזכיר מילה על עצם העובדה שאימוץ הוא דבר טבעי לחלוטין. הרי שהוא נצפה בזנים שונים של בע"ח. הפעולה הזו מתבצעת בטבע, בעיקר אם ההורים הביולוגים של בעל החיים נוטשים אותו או מתים.
הזוגות ההומוסקסואלים מגדלים את הצאצאים האלו ממש כאילו הם הילדים הביולוגיים שלהם. זה קורה בהמון זנים של בע"ח, באמת שלא חסר מקרים כאלו. אז זה דבר חיוני שעוזר לשמור על הזן של בעל החיים, זה עוזר לשמור על זן תקין שהפרט בו לא נהרג.
הומוסקסואליות קיימת בטבע. המדע כבר חקר 1,500 זנים שונים של בעלי חיים שמגלות נטיות הומוסקסואליות למיניהן. בין אם זה זכר עם זכר, נקבה עם נקבה, מעורב, באופן מזדמן או לאורך כל החיים - זה קיים. חלק מהם נחקרו לעומק, ל-dna ולמוח.
להומוסקסואליות יש יתרון אבולוציוני. אם לא היה לה, אז הברירה הטבעית הייתה מעלימה אותה. אבל זה לא המצב, כי הומוסקסואליות נשארת גם אצלנו וגם אצל שאר בעלי החיים. וסתם שתדע, מחקרים הוכיחו שככל שחברה מסוימת יותר סובלנית ומקבלת את זה, ככה החברה הזו תשגשג יותר. אפשר לקחת את ארה"ב כדוגמה ולהשוות אותן למדינות ערב.
בנוסף, הברירה הטבעית פועלת לא רק לטובת ההישדרות האישית, אלא לטובת ההישרדות של הקבוצה כולה. מחקרים הראו שקבוצה שכוללת גם הומוסקסואלים וגם הטרוסקסואלים שורדת יותר טוב מקבוצה שמורכבת מהטרוסקסואלים בלבד. המדע חקר מספיק מוחות וביצע מספיק סריקות mri כדי לדעת שלהומוסקסואלים יש יותר חמלה, שיתופיות, סובלנות ופחות אלימות (לפחות בממוצע). אם אתה מחבר את כל זה ביחד, אתה מקבל אנשים שעוזרים לזולת על חשבון הרבייה והתועלת האישית שלהם.
לדוגמה, ככל שהאימא יולדת יותר צאצאים זכרים, כך לצאצא הזכר הבא יש יותר סיכויים להיות הומוסקסואל. זה עניין של "אני רגועה בנוגע לדורות הבאים. יש לי מספיק צאצאים שיפרו נקבות וימשיכו את הזן שלנו. אבל אני זקוקה למישהו שיעזור לי פה".
למעשה, יש גם הסבר מדעי להומוסקסואליות. ההסבר הוא שזה משחק תפקיד חשוב בשמירה על בעלי חיים וביכולת שלהם לשרוד בטבע. וזה עוד בלי להזכיר מילה על עצם העובדה שאימוץ הוא דבר טבעי לחלוטין. הרי שהוא נצפה בזנים שונים של בע"ח. הפעולה הזו מתבצעת בטבע, בעיקר אם ההורים הביולוגים של בעל החיים נוטשים אותו או מתים.
הזוגות ההומוסקסואלים מגדלים את הצאצאים האלו ממש כאילו הם הילדים הביולוגיים שלהם. זה קורה בהמון זנים של בע"ח, באמת שלא חסר מקרים כאלו. אז זה דבר חיוני שעוזר לשמור על הזן של בעל החיים, זה עוזר לשמור על זן תקין שהפרט בו לא נהרג.
יש זנים של חיות בטבע שהם חד מיניים.
באותו הנושא: