10 תשובות
כולם בסכנה
לא צריך להגזים.
אנונימית
לא. הם יקבלו מה שמגיע להם
לא רק הם צריכים זכויות
לא רק הם צריכים זכויות
כן.
איך בסכנה אם מאז קום המדינה פעם ראשונה יו"ר הכנסת שהוא אחד מסמלי המדינה להט"ב
אפילו בממשלה הקודמת לא היה להט"ב בתפקיד חשוב כמו זה והוא בחיים לא יתן שיפגעו בהם
אפילו בממשלה הקודמת לא היה להט"ב בתפקיד חשוב כמו זה והוא בחיים לא יתן שיפגעו בהם
כולם בסכנה
נראה לי הממשלה החדשה בסכנה בגלל הלהטבים
אנונימי
למה נראה לי הם יקחו את זה קשה יעשו בלאגנים
אנונימי
אני חושבת שהמזל של הלהטבים הוא שאמיר אוחנה בליכוד כי זה יהווה גבול מאוד ברור שבקהילה הזאת לא נוגעים אני מאוד רוצה להאמין שהוא לא ייתן יד ולא ייתן להתנהגות שתפלה את הזכויות שלהם לקרות
אנונימית
כל הקבוצות המוחלשות בסכנה ובכלל כולם בסכנה, נשים גם מאוד יכולות להפגע מסירוס בג"ץ, אני רוצה לומר שזה תלוי כמה נמחה אבל גם כל המחאות עכשיו אף אחד בממשלה לא מקשיב והם ממשיכים להצביע לריסוק הדמוקרטיה.
אנונימית
באותו הנושא: