9 תשובות
נו אז אל תחקרו מה נגיד לך
כן נו מה את מצפה שיענו
שואל השאלה:
לא יודעת ציפיתי לשמוע אמפתיה
לא יודעת ציפיתי לשמוע אמפתיה
שואל השאלה:
אם זה הגיוני..?
אם זה הגיוני..?
אין שום רגש בסקרנות, אין שום רע בלחקור את תחושותיהם, את הגוף זה הכל תקין ועד כמה שהבנתי שניכם בהסכמה מלאה לזה.
אין לך מה להרגיש רגשי אשמה כי לא עשיתם שום דבר רע.
אין לך מה להרגיש רגשי אשמה כי לא עשיתם שום דבר רע.
שואל השאלה:
לא אנחנו לא בכיוון הזה לא משנה מה.... אנחנו לא מפגר'ם עד כדי כך
לא אנחנו לא בכיוון הזה לא משנה מה.... אנחנו לא מפגר'ם עד כדי כך
שואל השאלה:
אני חושבת שזה קורה לי בגלל חוסר ביטחון עם עצמי קצת..., ואני גם פוחדת שרק אנחנו ככה חוקרים בגיל הזה ושזה לא נורמלי
אני חושבת שזה קורה לי בגלל חוסר ביטחון עם עצמי קצת..., ואני גם פוחדת שרק אנחנו ככה חוקרים בגיל הזה ושזה לא נורמלי
שואל השאלה:
מעריכה את הכנות
מעריכה את הכנות
שואל השאלה:
תודה, כרגע אני גם מרגישה מבולבולת איתו מאוד מאוד מאוד, והוא אוהב אותי אבל אני לא אוהבת אותו. אני רק מחבבת אותו והוא גם באותה שכבה איתי אז נראלי שפשוט נרגע קצת עם הכל ונראה מה יהיה
תודה, כרגע אני גם מרגישה מבולבולת איתו מאוד מאוד מאוד, והוא אוהב אותי אבל אני לא אוהבת אותו. אני רק מחבבת אותו והוא גם באותה שכבה איתי אז נראלי שפשוט נרגע קצת עם הכל ונראה מה יהיה
באותו הנושא: