6 תשובות
אין לי אחים או אחיות אבל אני לא חושב שזה מוזר
אחים לא חייבים להתחבק
אחים לא חייבים להתחבק
אנונימי
לע בקטנה, לא חייב.
im stuck step bro
אני ואח לשי גם ממש לא קרובים
זה ששני אנשים הם אחים לא אומר שהם באמת צריכים גם להיות חברים ולהסתדר פשוט לדעת שמתי שאתה צריך אותו אפשר לסמוך עליו שהוא יהיה שם בשבילך
זה ששני אנשים הם אחים לא אומר שהם באמת צריכים גם להיות חברים ולהסתדר פשוט לדעת שמתי שאתה צריך אותו אפשר לסמוך עליו שהוא יהיה שם בשבילך
זה סבבה.
המגע היחיד ביני לבין אחים שלי זה מכות
באותו הנושא: