6 תשובות
למה לא אכלת כמה ימים וכן זה קשור קוראים לזה רעב
שואל השאלה:
לא אכלתי כמה ימים כי הייתי במחזור בלי תיאבון
כן צריך לאכול כל יום לא להרעיב את עצמך
תקשיבי זה לא תקין גם אם אין לך תאבון תאכלי אין ברירה את צריכה דלק לגוף
שואל השאלה:
לא יכולתי להכניס כלום אפילו לא מים או כל שתייה אחרת