5 תשובות
הלו גברת
כי העמסת על הקיבה שלך . זה ידוע שאם לא אוכלים כמה ימים ומתחילים לאכול ארוחה צריך להתחיל במשהו קטן ולאט לאט עד שמתרגלים לאכול רגיל ! לא יודעת מה אכלת -אבל בבקשה ממך לאט לאט . תני לקיבה שלך את הזמן שלה לעכל . מאמינה שבקרוב תחזרי למה שהיית רגילה :)
כי לא אכלת
תנסי לאכול לאט לאט ולא להעמיס על הבטן ותחזירי לעצמך לאט לאט את הנוזלים
ולא לאכול דברים כבדים
שואל השאלה:
אכלתי כולה טוסט זה נחשב כבד ?
אנונימית
כי לא אכלת
כי לא אכלת