5 תשובות
הלו גברת
כי העמסת על הקיבה שלך . זה ידוע שאם לא אוכלים כמה ימים ומתחילים לאכול ארוחה צריך להתחיל במשהו קטן ולאט לאט עד שמתרגלים לאכול רגיל ! לא יודעת מה אכלת -אבל בבקשה ממך לאט לאט . תני לקיבה שלך את הזמן שלה לעכל . מאמינה שבקרוב תחזרי למה שהיית רגילה :)
כי העמסת על הקיבה שלך . זה ידוע שאם לא אוכלים כמה ימים ומתחילים לאכול ארוחה צריך להתחיל במשהו קטן ולאט לאט עד שמתרגלים לאכול רגיל ! לא יודעת מה אכלת -אבל בבקשה ממך לאט לאט . תני לקיבה שלך את הזמן שלה לעכל . מאמינה שבקרוב תחזרי למה שהיית רגילה :)
כי לא אכלת
תנסי לאכול לאט לאט ולא להעמיס על הבטן ותחזירי לעצמך לאט לאט את הנוזלים
ולא לאכול דברים כבדים
תנסי לאכול לאט לאט ולא להעמיס על הבטן ותחזירי לעצמך לאט לאט את הנוזלים
ולא לאכול דברים כבדים
שואל השאלה:
אכלתי כולה טוסט זה נחשב כבד ?
אכלתי כולה טוסט זה נחשב כבד ?
אנונימית
כי לא אכלת
כי לא אכלת
באותו הנושא: