8 תשובות
שצדקו מה שאמרו לך
באמת חיסון מסוכן
^ איזה שטויות
חיסון חשוב נגד סרטן הרחם אני גם התנגדתי בהתחלה ואז התחרטתי וישר הלכתי לעשות כמה ימים אחרי
הם מכניסים לך בחיסון הזה את החיידק מת את לא יכולה להידבק מזה דרך החיסון, רק דרך יחסי מין
זה חיסון נגד סרטן הרחם וגם לנגיף הפפילומה, לא יודעת אם יצא לך לראות איך זה נראה על העור אבל זה נורא. זה יכול גם להתפרץ לך בפה וגם ברגל או בכל מקום עם עור שקל להתפשט בו
תכתבי בטיקטוק/גוגל פפילומה
^לגמרי מה שהיא אמרה, אי אפשר להידבק מהחיסון ולפי דעתי זה גם בחיים לא קרה למישהו
התופעות לוואי של החיסון חלשות, אני עשיתי בשני חלקים ובאף אחד מהם לא היה תופעות לוואי חוץ מכאב ביד
למה שלא תתחסני?
^ זה כן קרה למישהי שהיא הפכה לצמח מזה לא עלינו, אבל זה אחד למליון וזה קרה לה כי היא לקחה כדורים אחרי, אל תקחי שום תרופות אחרי פשוט תני לגוף להכיר את זה
הפכה לצמח אבל לא נדבקה בפפילומה
בכל מקרה באמת לא מומלץ ליטול תרופות בסמוך לחיסון ולא רק לפפילומה
זה נראה לי קצת חבל לא להתחסן, לא רק בשבילך גם בשביל אחרים כי זה נגיף מאוד מדבק שאת יכולה להיות נשאית שלו ולהדביק הרבה
^ כן חדמש
תתחסני