4 תשובות
אני גם ממש פחדתי ואפילו מהפחד עוד שניה התעלפתי אבל זה בכלל לא כןאב ופשוט תלכי לקופת חולים ותעשי זה חשוב
לא רציתי לעשטת ב ח השלמתי ביא-יב דרך משרד הבריאות בחינם רק עשיתי 3 מנות
אני חושבת שאת צריכה להודיע למורה שלך שלא עשית שנה שעברה את הראשון ופשוט תשלימי אותו. ככה בת דודה שלי עושה כרגע.
הפפילומה הראשונה זה שטויות
השניה קצת כואב אבל בקטנה :)
הפפילומה הראשונה זה שטויות
השניה קצת כואב אבל בקטנה :)
שואל השאלה:
^^אני חושבת שלא קראת טוב את השאלה וסתם הגבת
^^אני חושבת שלא קראת טוב את השאלה וסתם הגבת
אנונימית
באותו הנושא: