3 תשובות
אני חושבת שכן אבל אולי עדיף שתעשי את החיסון? זה יקל עליך יותר אבל תעשי מה שטוב
לך:))
לך:))
אני בחיים לא התחסנתי ואני בסדר גמור
אנונימית
החיסון הזה סתם חארטה
אנונימי
באותו הנושא: