6 תשובות
ממש טיפה לא יקרה כלום רק לא להגזים
אנונימי
כן בטח
כן אם זאת הייתה אחותי זה היה הרבה יותר מקצת
שואל השאלה:
^מבחינתי גם להשתכר אבל ההורים שלי סאחים רצח
^מבחינתי גם להשתכר אבל ההורים שלי סאחים רצח
אנונימי
הגיוני
אם ההורים מסכימים....
באותו הנושא: