7 תשובות
אז אל תשתי זה לא כזה קשה
שואל השאלה:
אם אני לא אשתה אני לא אהנה פשוט, אני לא אוהבת אירועים גדולים ואין לי חברות קרובות להיות איתן
אם אני לא אשתה אני לא אהנה פשוט, אני לא אוהבת אירועים גדולים ואין לי חברות קרובות להיות איתן
אנונימית
בסדר ערב אחד אל תשתי. זה לא שאת הולכת בשביל השתייה, את הולכת בשביל חברה שלך ואחותה ותכבדי אותה
אז אל תשתי
שואל השאלה:
אני לא שותה באופן קבוע, אני פשוט יודעת שבאירועים כאלה אם אני לא שותה אני פשוט אהיה במצב רוח ממש רע ואתחרט שבאתי
אני לא שותה באופן קבוע, אני פשוט יודעת שבאירועים כאלה אם אני לא שותה אני פשוט אהיה במצב רוח ממש רע ואתחרט שבאתי
אנונימית
תרקדי עם חברה שלך ותשמחי בשמחתה
אם את לא יכולה לכבד את הבקשה של חברה שלך לדעתי עדיף שלא תבואי בכלל
אם את לא יכולה לכבד את הבקשה של חברה שלך לדעתי עדיף שלא תבואי בכלל
אז למה את רוצה להגיע? אם את לא תהני אם לא תשתי למה להגיע?
באותו הנושא: