16 תשובות
שואל השאלה:
פליזז
אנונימית
את פאקינג לוחמת של תקווה, הלוואי שאני גם אהיה אחד כזה.
שתי נקניקיות ישבו על מנגל. נקניקייה אחת אומרת לשנייה "וואי איזה חום פה" והשנייה עונה "אמאלה נקניקיה מדברת"

-נועה קירל
אנונימי
שואל השאלה:
חח תודה, הלוואי שהשם שלי פה בסטיפס באמת היה משקף את החיים שחי
אנונימית
שואל השאלה:
וואי הרגת אותיי!
אני מתהה^^
אנונימית
אני לא הייתי בפנימיה אבל מי שהיה אומר שזה כיף זה תלוי גם איזה פנימיה למה היא רוצה לשלוח אותך
אנונימית
שואל השאלה:
כי משעמם לה, וסתם היא אמא קקה.
טוב נו, אולי הצד החיובי הוא שאם אלך לפנימייה לא אצטרך לסבול אותה יותר.
אבל השנה אני עברתי לבית ספר חדש, ולמרות שאני לא טיפוס בחרותי כן הכרת יכמה חברים.
ניר, יערה, גלעד.
במיוחד ניר ויערה, איך אני עכשיו אפרד מהם? אני מתה על ניר, ויערה היא פשוט משוה אחר.
מה אנח עושה אנשים עזרהה
אנונימית
אני כל הזמן רואה את השאלות שלך וזה בהמשכים כאילו אני קוראת את החיים שלך חח....
אבל לפי מה שאת כותבת בשאלות שלך אז אולי עדיף לך.. אולי יהיה לך טוב יותר באמת..
אנונימית
שואל השאלה:
חח איזה כיף, יש לי סטקורית ;)
וואי אני מתה, אם את היית קוראת את באמת את כל השאלות שלי, החיים שלי באמת נשמעים כאילו יצאתי מסרט, כי החיים שלי כוללים: יציאה מהדת, לראות רוחות, מעבר של שש בתי ספר, התמודדות עם משפחה גרועה, העבודה ש105 ראו שאלה שלי פה ודיווחו עליה וזומנתי לשיחה עם היועצת בבית ספר, דברים מוזרים שקורים לי...
חח ולא חסר
אנונימית
איש אחד הלך הלך הלך הלך נפל לבור, רץ לבית שלו הביא סולם ועלה.
שואל השאלה:
רק שבמקרה שלי החיים לקוחים מתוך סרט אימה^^ ;)
אנונימית
ואז כשהוא הגיע הביתה הוא ראה סרט אימה
וואו החיים שלך ממש מעניינים! גם אני פגשתי רוחות וגרתי איתם שנים בשלום.. כל יום כמעט ראיתי איך הם מזיזים דברים ושמעתי והרגשתי שהם הולכים לידי בבית.. עברתי בית ככה שאני יודעת שזה מאה אחוז אמיתי כי עכשיו אין אצלי רוחות.. אבל וואו לעבור שש בתי ספר?? זה מאוד הרבה ואיך זה הגיוני? גם אח שלי בעבר עבר איזה 10 בתי ספר נראה לי..
תתנחמי בזה שיש לך סיפורים מעניינים לספר לילדים ולנכדים ואולי את באמת יכולה לעשות מזה סרט חח
אנונימית
שואל השאלה:
חח אני מתה.
ויותר מפעם אחת שקלתי לכתוב סיפור על החיים שלי, אסל אני יודעת שאם אכתוב, זה יהפוך ליותר מפרוסם מהאיר פוטר ;)

ואני לא רוצה ילדים...
אלב תמיד יהיה לי את סטיפס בשביל לדבר איתכם אנשים יקרים ומתוקים שאני מאוד אוהבת
אנונימית
אז קדימה תתחילי לכתוב את הספר שלך לפחות תרוויחי ים של כסף שזה ממש טוב :)
ועוד יהיה לך קל יותר כי יש לך סיפור מוכן מהחיים שלך ולא חשיבה על סיפור כמוני....
וכן תמיד יש לך את סטיפס ואני גם תמיד אשמח לקרוא את סיפורי החיים שלך ולעזור :).
אנונימית
יקרה,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מישהו שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.