2 תשובות
היי
יש שיטה מפורסמת למניעת בכי או עצבים
ברגע שאת מרגישה כועסת או עצובה יש תחפסי כמה שיותר דברים וחפצים אדומין
זה יכול ליהיות כל דבר העיקר שהוא בצבע אדום
מה שזה עושה זה פשוט גורם לך להתעשק במשהו אחר שהוא לא הכעס או העצב וזה קצת מרגיע.
תנסי את זה אני כבר ניסיתי זה עובד ממש טוב .
יש שיטה מפורסמת למניעת בכי או עצבים
ברגע שאת מרגישה כועסת או עצובה יש תחפסי כמה שיותר דברים וחפצים אדומין
זה יכול ליהיות כל דבר העיקר שהוא בצבע אדום
מה שזה עושה זה פשוט גורם לך להתעשק במשהו אחר שהוא לא הכעס או העצב וזה קצת מרגיע.
תנסי את זה אני כבר ניסיתי זה עובד ממש טוב .
ספרי לי על זה
תקשיבי גם לי זה קורה לפעמים
תנסי לעשות באותו הרגע דברים שמרגיעים אותך
נגיד לשמוע שירים, יוגה
לי נגיד זה עוזר
תקשיבי גם לי זה קורה לפעמים
תנסי לעשות באותו הרגע דברים שמרגיעים אותך
נגיד לשמוע שירים, יוגה
לי נגיד זה עוזר
באותו הנושא: