10 תשובות
שלום אנונימית,
יש אנשים שמאמינים באמונה שלמה שבית המקדש השלישי יגיע בדרך נס וירד מהשמיים. האמונה הזו מבוססת על מסורות דתיות, ומבחינת המאמינים היא חלק מהתקווה לגאולה. אחרים מאמינים שבני אדם יבנו אותו, כל אחד והגישה שלו. בסופו של דבר, זה תלוי באמונות האישיות של כל אחד.
בהצלחה,
תום.
יש אנשים שמאמינים באמונה שלמה שבית המקדש השלישי יגיע בדרך נס וירד מהשמיים. האמונה הזו מבוססת על מסורות דתיות, ומבחינת המאמינים היא חלק מהתקווה לגאולה. אחרים מאמינים שבני אדם יבנו אותו, כל אחד והגישה שלו. בסופו של דבר, זה תלוי באמונות האישיות של כל אחד.
בהצלחה,
תום.
חח מצחיק. בזמנו זה היה הנושא של הדרשת בר מצווה שלי. אין לי מושג מה אמרתי.
אנונימי
כן
כן
אנונימי
לא יודע מה יהיה בדיוק
מי יודע
ברור, ככה כתוב במקורות
אנונימי
פחות,
כי יש 2 דרכים לגאולה.
כי יש 2 דרכים לגאולה.
לא דתייה אבל מאמינה ובאלי לענות, כן
כן. כך כתוב בראשונים.
באותו הנושא: