4 תשובות
עברתי דירה כמה פעמים בחיי
תמיד זה שימח אותי
כמו התחדשות כזו
תמיד זה שימח אותי
כמו התחדשות כזו
עברתי לפני כמה חודשים פעם ראשונה מהבית שגרתי בו כל החיים וגם עזבתי את העיר זה היה ממש קשה
אנונימית
בטח! לפני שלוש שנים הייתה לנו שריפה ואז השכרנו דירה קטנה איפה שהוא אחר בעיר ודווקא נורא אהבתי את הדירה הקטנה ורציתי להישאר בה ועד היום אני מתגעגעת אליה כי אנחנו גרים בדירה יחסית גדולה והדירה הקטנה הרגישה כל כך חמה ומחבקת וגם בכללי יש לי הרבה זכרונות טובים ממנה
עזבי דירה אני בקרוב עוברת לעיר שאני לא מכירה
אנונימית
באותו הנושא: