21 תשובות
תתחיל איתהה
(אתה נמוך במקרה?)
(אתה נמוך במקרה?)
תתייחס. אל תפספס את זה :)
לך על סה גיבר
תתחיל
לך לזה גיבר
לך על זה מקסימום תידחה מקסימום תרוויח אין תחושה חרא מלשמור התאהבות בבטן
אחי אם יש לה עור בהיר שיער שטני וגוף איכותי והיא אשכנזיה אז לך על זה
תפוז דיי להעתיק ממני
ברור שתתחיל, אתה גבר לא? אל תפחד משום דבר ותעשה מה שאתה רוצה לעשות. אל תרגיל את עצמך לפחד מהפחד, לא תצליח ככה בשום דבר בחיים. לך על זה ובהצלחה
בוא לפרטע
איזה חמודי
אנונימית
שואל השאלה:
לא התחברתי לפנים למי שלא הבין
לא התחברתי לפנים למי שלא הבין
אנונימי
בוא לפרטי
שואל השאלה:
אני בן 25 יש למה לבוא לפרטי?
אני בן 25 יש למה לבוא לפרטי?
אנונימי
לא לא ממש לא תודה שהזהרת
קשיש כבר אה.
שואל השאלה:
להתחיל איתה למרות הפנים או שעדיף מישהי שאני אוהב בא הכל מלכתחילה?זה פנים חמודות אבל אני לא מתחבר כל כך
להתחיל איתה למרות הפנים או שעדיף מישהי שאני אוהב בא הכל מלכתחילה?זה פנים חמודות אבל אני לא מתחבר כל כך
אנונימי
פנים מושכות אותך, אישיות משאירה אותך.
שואל השאלה:
משאירה אבל אני הולך לנשק את הפנים האלה וגם להתסכל עליהן אני מתלבט
משאירה אבל אני הולך לנשק את הפנים האלה וגם להתסכל עליהן אני מתלבט
אנונימי
שואל השאלה:
אבל יש לה את הכל חוץ מהפנים וגם אישיות
פנים חמודות סך הכל
אבל יש לה את הכל חוץ מהפנים וגם אישיות
פנים חמודות סך הכל
אנונימי
אחי מה יש לך להפסיד?לא תאהב אותה תפרד
באותו הנושא: