3 תשובות
עאא פשוט תתחיל לדבר איתה, אם יש לה חבר אני מאמינה שהיא תגיד
תשלח לה פשוט "היי" אם יתקדם אז יתקדם אם לא תעבור הלאה
שואל השאלה:
אני יחסית כן היא ידידה של חברים שלי
אנונימי
תשאל אותה "יש לך חבר?" פשוט, אין לך מה להפסיד
אתה גם לא מכיר אותה אז זה לא יהיה משהו מביך