3 תשובות
עאא פשוט תתחיל לדבר איתה, אם יש לה חבר אני מאמינה שהיא תגיד
תשלח לה פשוט "היי" אם יתקדם אז יתקדם אם לא תעבור הלאה
תשלח לה פשוט "היי" אם יתקדם אז יתקדם אם לא תעבור הלאה
שואל השאלה:
אני יחסית כן היא ידידה של חברים שלי
אני יחסית כן היא ידידה של חברים שלי
אנונימי
תשאל אותה "יש לך חבר?" פשוט, אין לך מה להפסיד
אתה גם לא מכיר אותה אז זה לא יהיה משהו מביך
אתה גם לא מכיר אותה אז זה לא יהיה משהו מביך
באותו הנושא: