7 תשובות
מה באמת שאם גבר יבוא יתחיל עם אחת החברות שלי שאני שם אני פשוט אגיד לה אחרי הוא ילך "איזה גבר אבל על האומץ שהוא התחיל איתך ככה"
אנונימית
יכול להבין אותך, זה יותר קשה. לא חושב שהן אמורות לצחוק עליך, אבל עדיין עדיף לנסות לתפוס באחד על אחד.
שואל השאלה:
העניין הוא שאין לי תמיד את ההזדמנות לעשות את זה אחד על אחד לפעמים זה סתם מישהי שאני רואה בקניון עם חברות שלה אני כנראה לא אראה אותה שוב
אנונימי
אני לא רואה את זה מוזר כי כשמתחילים איתי או עם חברות שלי אנחנו פשוט זזות ונותנות להם לדבר (חוץ מאם הוא כבר מתחיל להטריד)לא בטוחה שאצל כולן זה ככה אבל אין שום סיבה לצחוק עליך
אנונימית
מחזק את הזאתי מעליי. נסה לתפוס אותה בסיטאוציה שהיא איכשהו לבד
לא לא
זה רק יחמיא לה וכנראה שזה יעשה לה את היום
אם הן שפויות בדעתן אין להן שום סיבה לצחוק עלייך, אבל בכללי זה קצת פחות נעים לפחות בעיניי כשזה מול חברות
תנסה לתפוס אותה לבד
באותו הנושא: