11 תשובות
אמא שלי אומרת שתיים
אנונימית
אני חושבת ששלוש כזה
הייתי אומרת 3
תשתמשי בשתי ביצים, אם את רואה שהבלילה יוצאת יבשה מדי תוסיפי קצת מים.
שימי 2
זה בסדר
גם אמא שלי אומרת 2 אבל תלוי מה המתכון ומה מכינים
שואל השאלה:
מתכון פשוט של עוגיות אמסטרדם
אנונימית
אז אמא שלי אומרת שהיא הייתה שמה 2^
שואל השאלה:
סבבה תנקיו
אנונימית