11 תשובות
30 שקל
30 שקל
לא יודע אם זה בגלל שאני קמצן אבל בערך 100-120 תלוי באיכות
שואל השאלה:
ברצינות ?
אפילו לשעה עבודה זה לא שווה והציור לוקח מספר שעות + חומרים עולים כסף, איך 30 זה רחוק מלהיות ריאלי
ברצינות ?
אפילו לשעה עבודה זה לא שווה והציור לוקח מספר שעות + חומרים עולים כסף, איך 30 זה רחוק מלהיות ריאלי
גג עד 100 שקל
יש גם הרבה אנשים שהיו משלמים גם 200 או 300 אבל שוב תלוי באיכות ובאיכות של הפרסום שלך
תכווני גבוהה 200 150
29.6 זה מינימום של עובד בבורגרסבר, הוא מזיע מת מחום וכואב לו המוח מלקוחות.
אתה פשוט לוקח צבע ועושה איזה משהו, תגיד תודה שלא אמרתי 29 שקל.
גם זה כסף.
אתה פשוט לוקח צבע ועושה איזה משהו, תגיד תודה שלא אמרתי 29 שקל.
גם זה כסף.
*קנבס
^^לצייר זה פאקינג קשה, בנאדם
לדייק בציור זה כמעט בלתי אפשרי, טוב??
לדייק בציור זה כמעט בלתי אפשרי, טוב??
בעיקרון זה תלוי באיכות של הציור עצמו, במדיום וכמה זמן זה לקח. לא רק בגודך
באופן כללי אבל כנראה שהייתי משלמת בסביבות ה200/150 בכל זאת זה קטן ממש
כמובן אבל שאם יהיה לך שם מוכר אז תוכלי למכור את העבודות שלך בהרבה הרבה יותר :)
לכל מי שרשם 30 (שזה במקרה הזה פחות משכר מינימום) או פחות מ100 הגזמתם - זה לוקח המון זמן עד שמגיעים לרמה גבוה באומנות + החומרים עצמם יכולים להיות מאוד יקרים
באופן כללי אבל כנראה שהייתי משלמת בסביבות ה200/150 בכל זאת זה קטן ממש
כמובן אבל שאם יהיה לך שם מוכר אז תוכלי למכור את העבודות שלך בהרבה הרבה יותר :)
לכל מי שרשם 30 (שזה במקרה הזה פחות משכר מינימום) או פחות מ100 הגזמתם - זה לוקח המון זמן עד שמגיעים לרמה גבוה באומנות + החומרים עצמם יכולים להיות מאוד יקרים
באותו הנושא: