התחברות הרשמה

דחוף הייתי בטסט ועשיתי חנייה לא טובה

וביקשתי מהטסטר לעשות שוב והוא נתן לי והחנייה השנייה יצאה לי טובה
יכשילו אותי על זה?
13 באוגוסט 2024, 12:04
טסטרשיון נהיגהנהיגהחנייהרכב    
5 תשובות
לא יכשילו, חנייה תמיד אפשר לתקן בטסט
princess_
לא יכשילו
ה
הולה:)
תעדכן
ה
הולה:)
שואל השאלה:
עברתי:)
אנונימי
כל הכבודד
ה
הולה:)
באותו הנושא:
בטסט שמבקשים ממני לעשות חנייה זוויתית ואני לא מחנה טוב על פי הסימונים זה נכשל?
אם לא עשו לי חנייה בטסט זה אומר שנכשלתי?
חובה לעשות חנייה בטסט?
ישלי שבוע הבא טסט ועשיתי חניות רק בצד ימין ת אם יבקשו בצד שמאלל?
מישהו עבר טסט בלי לעשות בכלל חנייה( בטסט עצמו לא ביקשו)?
עשו לכם חנייה בטסט?
בטסט היה לכם חנייה וכביש מהיר?
מי מכם לא ביקשו ממנו חנייה בטסט?
כשאני עושה חנייה בטסט לצד שמאל אני מאותת שמאלה?
אם אעשה חנייה לא טובה או רחוקה מדי מהמדרכה בטסט פנימי, אני אכשל?
יש גם חנייה במקביל בטסט?