4 תשובות
כן
לפעמים הטסטר לא מבקש חנייה .
לפעמים הטסטר לא מבקש חנייה .
בטסט שלי לא היה
וגם של ידידה שלי
וגם של ידידה שלי
יכול להיות שלא יבקשו חניה, ממני לא ביקשו.
אנונימי
על מה המינוסים? חברה שלי עשתה טסט ולא ביקשו ממנה חניה .
באותו הנושא: