4 תשובות
על מה המינוסים? חברה שלי עשתה טסט ולא ביקשו ממנה חניה .
כן
לפעמים הטסטר לא מבקש חנייה .
לפעמים הטסטר לא מבקש חנייה .
בטסט שלי לא היה
וגם של ידידה שלי
וגם של ידידה שלי
יכול להיות שלא יבקשו חניה, ממני לא ביקשו.
אנונימי
באותו הנושא: