5 תשובות
את יוצאת חזרה לכביש ומתחילה מההתחלה.
לי לא עשו חניה בטסט פנימי זה ממש קצר
לגביי טסט רגיל אם לא יוצא לך טוב החניה תצאי ותבקשי לעשות עוד פעם חניה במקום אחר הטסטר מחוייב להסכים לך
כן .
שואל השאלה:
איך מתקנים?
אנונימית
כל עוד את תשימי לב שאת לא חונה טוב ותתקני - לא. וזה פועל גם בטסט חיצוני. זה בסדר אם החנייה לא מסתדרת על הפעם הראשונה כל עוד את מתקנת