10 תשובות
שהם חראות
מוראי
נוראי*
שזה זוועה
חארות
חסרי חיים ועיסוק
חסרי רגש
הזויים
חסרי ידע
חסרי חיים ועיסוק
חסרי רגש
הזויים
חסרי ידע
אני אוטיסט אבל הכל תלוי מה הכוונה, אם הם מתייחסים למושג אוטיזם בצחוק אני חושב שזה בסדר אבל לא לחקות אוטיסטים או להגיד דברים מעליבים
שהם אוטיסטים (בהומור תרגעו)
שוואלה זה לא בסדר בכלל
שוואלה זה לא בסדר בכלל
אנונימי
כנראה שאין להם בדיחות חזקות וההומור קצת קטוע, אז הם מנסים נואשות להיות על הרצף.
אנשים מסכנים
כמו שהם צוחקים על כל אחד, מעליב פוגעני.
אנשים עם איי קיו נמוך כנראה
אנשים עם איי קיו נמוך כנראה
באותו הנושא: