11 תשובות
דעה לא פופולרים - אני לא סובלת אותם
אנונימית
סתם לא תלוי כמה קטן..
שאנחנו חמודים
למה זה פשוט הומור כזה
בהתחלה הייתי מתעצבן שזה בא בסיטואציות רציניות כאלה כי זה לא מכבד אבל אז הבנתי שאין למה לכעוס עליהם, כל עוד הם שמחים תמיד וטוב להם אני האחרון שיהרוס להם. שיהיו בריאים תמיד
שכל עוד הם שמחים אין למה להרוס להם.
לפחות יש להם שמחת חיים והם צוחקים
מציק סתם אני כזאת
הומור מטומטם..
אין כמונו =)
מעצבנים אותי
אנונימית