16 תשובות
לא מכבד אבל זה יכול להיות לא נשלט גם
מה יש לצחוק? לא מכבד בכלל
אנונימית
אנשים שלא מבינים באמת מה היה
שמע מצד אחד לא מכבד אבל אם פתאום מישהו לידי עושה משהו מצחיק אז יוצא בטעות שצוחקים אז קצת מובן אבל בכללי לא כזה מכבד
שהם צריכים לטפל בעצמם. זה לא בא מרוע בד"כ, אלא מתוך הרגשת מבוכה, חוסר יכולת להתמודד עם הסיטואציה, לחץ ועוד.
עם זאת, זה מצב שעלול גם לפגוע בחברה ובסביבה, וגם בעצמם. בסופו של דבר יש להם בעיה בהתמודדות עם סיטואציות כאלה, ולכן מומלץ לטפל בזה.
עם זאת, זה מצב שעלול גם לפגוע בחברה ובסביבה, וגם בעצמם. בסופו של דבר יש להם בעיה בהתמודדות עם סיטואציות כאלה, ולכן מומלץ לטפל בזה.
אני לא חושבת שזה כי הצפירה זה משהו שמצחיק אותם זה פשוט הסיטואציה אני בטוחה שזה לא משהו נשלט לא חושבת שזה משהו שמגיע מקלות ראש כי גם כשהייתי ילדה והייתי צוחקת זה לא היה מכוונה ותמיד הייתי נלחמת בזה אז אני באמת לא חושבת שצריך למהר לשפוט
אני יכולה להגיד לך שבתור נפגעת חרדה מפיגוע זה הדרך שלי להתמודד עם דברים כאלו
אז כן אני צוחקת בצפירות ובטקסים של יום הזיכרון אבל ככה אני מתמודדת עם זה ולא חושבת שאנשים יכולים לשפוט על זה
אז כן אני צוחקת בצפירות ובטקסים של יום הזיכרון אבל ככה אני מתמודדת עם זה ולא חושבת שאנשים יכולים לשפוט על זה
שואל השאלה:
^^^כשמדובר בילדה ביסודי בכיתה ג סבבה, היא לא הכי יכולה להכיל את מה שקורה ולמה עומדים. אז בחטיבה ומעלה זה פשוט מביש
^^^כשמדובר בילדה ביסודי בכיתה ג סבבה, היא לא הכי יכולה להכיל את מה שקורה ולמה עומדים. אז בחטיבה ומעלה זה פשוט מביש
בחטיבה וואו זה סתם מביך מה אתה צוחק
מזעזע
תלוי בגיל האמת
אם הם בחטיבה אז כן כמעט כולם צוחקים בגלל הסיטואציה ובגלל שהם לא כלכך הפנימו על מה עומדים
אבל בגיל יותר גדול אתה כבר אמור להבין קצת יותר לעומק ולא להרגיש את הצורך לצחוק בעיניי
אם הם בחטיבה אז כן כמעט כולם צוחקים בגלל הסיטואציה ובגלל שהם לא כלכך הפנימו על מה עומדים
אבל בגיל יותר גדול אתה כבר אמור להבין קצת יותר לעומק ולא להרגיש את הצורך לצחוק בעיניי
שום דבר
אני ממש יכולה לדמיין את זה קורה לי, אני הרבה פעמים צוחקת בסיטואציות שאני לא אמורה לצחוק בהן ולא מצחיקות. וזה לא נשלט בכלל, הלוואי שזה היה, זה היה חוסך לי המון מבוכה
אנונימית
לא מכבד בכלל
צפירה של מה?
מסכים. לגבי חטיבה ומעלה.
למרות שבכנות היום חטיבה לא מתנהגת כמו חטיבה וכו', אז אתה יכול להגיד שהם בתכל'ס לא חטיבה אלא כיתה ה'.
למרות שבכנות היום חטיבה לא מתנהגת כמו חטיבה וכו', אז אתה יכול להגיד שהם בתכל'ס לא חטיבה אלא כיתה ה'.
באותו הנושא: