4 תשובות
אני עבדתי אחרי צהריים למשל בתקופה שהיו טיפה פחות מבחנים..
ולפעמים הייתי מבטלת מפגשים עם חברות.
אני ביא אהיתי עובדת במלצרות בערב וזה יוצא שבבוקר לימודים ואז עבודה וזה היה לי אחלה שעות אבל תבדוק אם זה מסתדר לך כי יש בגרויות
בעיקרון אני לא עבדתי אבל כל הכיתה שלי בערך עבדה ועבד להם מצוין.