התחברות
הרשמה
במהלך כיתה י אני יכולה לעלות למספר יחידות גדול יותר?
נגיד ואני בשלוש יחידות מתמטיקה, אם אני ממש אשקיע והוציא ציונים טובים ב3 יחידות, אני יוכל לעלות ל4 למרות שזה באמצע השנה.
18 ביולי 2023, 03:58
4 יחידות
בגרות
3 יחידות
יחידות לימוד
כיתה י'
3 תשובות
כן
א
אנונימי329
בטח, עליתי ל4 יחידות בסוף השנה
I
IZ-US
כן. לא למדתי כלום, שלושה חודשים לפני הבגרות של ארבע יחל למדתי והוצאתי 75
ק
קינדר בואנו זה טעם החיים
באותו הנושא:
אם אני בכיתה יא ועשיתי במתמטיקה בגרות 801, 803 אני יכולה לעלות ל-4 יחידות?
אני עולה לכיתה ט שנה הבאה בעזרת השם... קיצר אני ב מיצוי במתמטיקה,אני יכולה לעלות להקבצה א במהלך השנה או שזה לא הגיוני?
אני יכולה לגשת לפסיכומטרי במהלך כיתה יב?
אני יכולה לעלות מ3 ל4 יחל בכיתה יב?
אם שובצתי לכיתת מבר ואני משתפר במהלך השנה בציונים אני יכול לעלות לכיתה עיונית?
מה אני יכולה לעשות בשביל לא לעלות במספר במשקפיים?
אני יכולה לעלות לכיתה יב עם נכשל אחד במתמטיקה?
איך אני יכולה לעלות כיתה?(לקפוץ כיתה)
אפשר לעלות במהלך התיכון יחידות?
שינה בשעות מאוחרות כמו עכשיו לדוגמא יכול לגרום למספר של הראייה לעלות ?
לעלות לכיתה י' זה כמעט אותו התחושה כמו לעלות לכיתה ז'?