9 תשובות
כן חבריםשלי עשו את זה
כן יש כאלה שעושים
כן יש לי הרבה חברים שעשו את זה במהלך השנה.
שואל השאלה:
כאילו במהלך יב לא בהתחלה אתה מתכוון? ^
כאילו במהלך יב לא בהתחלה אתה מתכוון? ^
כן אני מכירה כאלה שעשו את זה
אבל עדיף במועד ספטמבר כי אז לומדים בקיץ כשלא עסוקים גם במבחנים וזה
אבל עדיף במועד ספטמבר כי אז לומדים בקיץ כשלא עסוקים גם במבחנים וזה
כן אני עשיתי ב1.9 בתחילת יב
אכן, אפשר לגשת ארבע פעמים במהלך השנה- ספטמבר, דצמבר, אפריל ויולי.
^אפשר גם בדצמבר..
נכון, תודה
באותו הנושא: