14 תשובות
וואי ציק צק
עשיתי לאחרונה מס פעמים בבית חולים וזה דיי מהר
בקופת חולים גם לא אמורים לחכות הרבה
עשיתי לאחרונה מס פעמים בבית חולים וזה דיי מהר
בקופת חולים גם לא אמורים לחכות הרבה
שואל השאלה:
לי אמרו עוד חודש. זה גם בערך הזמן שלקח לך?
לי אמרו עוד חודש. זה גם בערך הזמן שלקח לך?
אנונימי
לקח לי שבע שעות מה ציק צק
אה מההזמנה של התור? חודש בערך
חודש למה? לתור? לתוצאות? עשו לי במקום ממש
לא הבנתי
לא הבנתי
שואל השאלה:
בדיוק מההזמנה של התור, זה הרבה זמן אפשר למות בזמן הזה אבל מובן למה תורים ארוכים
בדיוק מההזמנה של התור, זה הרבה זמן אפשר למות בזמן הזה אבל מובן למה תורים ארוכים
אנונימי
מה איזה מוזר אחותי
שואל השאלה:
princess את עשית במיון? או שהזמנת תור ופשוט אמרו לך לחכות יום יומיים ואז לבוא לבית חולים לעשות בדיקה
princess את עשית במיון? או שהזמנת תור ופשוט אמרו לך לחכות יום יומיים ואז לבוא לבית חולים לעשות בדיקה
אנונימי
האמת שהשבוע פינו אותי למיון פעמיים ואז פשוט עשו את כל הבדיקות מהר שם
אבל גם בקופת חולים אין המתנה ארוכה כמו שאת מתארת, לפחות לא לי
אבל גם בקופת חולים אין המתנה ארוכה כמו שאת מתארת, לפחות לא לי
שואל השאלה:
ואו אני בהלם, מאיזה עיר את?
במיון זה הכל מהיר אבל בקופת חולים פה בירושלים זה שנים
ואו אני בהלם, מאיזה עיר את?
במיון זה הכל מהיר אבל בקופת חולים פה בירושלים זה שנים
אנונימי
האמת ששבוע שעבר הייתי בשערי צדק( מקום נוראי) ולפני יומיים בבית חולים בצפון שם הכל לקח מהר ממש
שואל השאלה:
מה איך משערי צדק הגעת לצפון. באמת ששערי צדק זה הכל איטי ומייאש
מה איך משערי צדק הגעת לצפון. באמת ששערי צדק זה הכל איטי ומייאש
אנונימי
שערי צדק זה חרדה של ביהח
הייתי שם גם חודש שעבר וחיכינו 14 שעות ליחס אמאלה זה היה נורא נורא
והכל שם ישן וריח של דייסה של בית אבות אחותי עוד רגע הקאתי על אמת
הייתי שם גם חודש שעבר וחיכינו 14 שעות ליחס אמאלה זה היה נורא נורא
והכל שם ישן וריח של דייסה של בית אבות אחותי עוד רגע הקאתי על אמת
לקח לי איזה שבוע וחצי האמת, הפנו אותי מהמיון אז אולי בגלל זה
באותו הנושא: