6 תשובות
זאת בדיקת דם רגילה שפשוט בודקים את כמות הgh.
בהתאם לרמתו יכולים לבדוק עוד הורמונים טרופים שמשפיעים על ההורמון הזה ואז יבדקו את מקור הבעיה
בהתאם לרמתו יכולים לבדוק עוד הורמונים טרופים שמשפיעים על ההורמון הזה ואז יבדקו את מקור הבעיה
שואל השאלה:
זה כואב?
זה כואב?
אנונימית
לא עשיתי אבל זאת בדיקת דם רגילה ובדיקת דם רגילה ממש לא כואבת
בדיקת דם לא כואבת בכלל
זה בדיוק שנייה שהמחט נכנס מרגישים רק דקירה קטנה וזהו
זה בדיוק שנייה שהמחט נכנס מרגישים רק דקירה קטנה וזהו
שואל השאלה:
אמרו שיש סחרחורות זה ממש נורא?
אמרו שיש סחרחורות זה ממש נורא?
אנונימית
לא עשיתי בדיקת עירוי אבל אם זה כמו בדיקת דם אז לא כואב עם המחט
באותו הנושא: