5 תשובות
עשיתי פעם משהו שקשור ללב אבל אני לא יודעת בדיוק אם זה אולטרסאונד לב
אבל מה שכן את יעולה לכתוב באינטרנט יש המון מידע על דברים כאלה (כמובן שתיכנסי לאתרים אמינים)
כן אני עושה את זה פעם בחצי שנה אני הולכת לרופא אמי מורידה את החולצה ואת הגוזיה הוא נותן לי נייר לשים על החזה את רק צריכה לשכב על הגב ואם הוא יגיד אז בעוד כמה תנוחות נגיד על הצד להרים יד למעלה וזה זה לא כואב זה רק מציק כי הוא שם על זה ג'ל מגעיל כזה ואחר כך את מנגבת את זה עם נייר זהו בהצלחה 3>
שואל השאלה:
אפשר לדבר איתך בפרטי?
כן תמיד
אני צריכה כוד פרח אחד כדי לענות בפרטי