6 תשובות
שואל השאלה:
כי אין לי חברות שאני נהנת איתן והחברה היחידה שאהבתי עוברת בית ספר וזה משאיר אותי לבד בכיתה של בנות ממש סנוביות
^^^
אנונימית
תנסי להתחבר איתן הן לפעמים דווקא נחמדות
ואם לא
תתחילי לדבר עם ילדות מהשכבה תנסי כזה שאת רואה אותם בהפסקות או בשירותים לפתח שיחות
להיות מי שאת, לא לפחד.
בהתחלה זה מלחיץ והכל אבל לפי דעתי בהמשך יותר קל
פשוט צריך להתגבר על הפחד ונגמר הסיפור
להתחיל לדבר
להתחיל להיות פעילה יותר
לעזור יותר
שמעי בתכלס זה אותו הדבר כמו כיתה ז
מה זאת אומרת
את באותו הבית ספר לא?
אצלי זה מא-ח אבל חטיבה זה מז-ט אז למה דווקא ח'
כיתה ח' היא תמיד השנה עם הכי הרבה דרמה. יהיו הרבה ריבים, חבורות כנראה, והייתי ממליצה לך לנסות לא לקחת צד. לא להפסיק לדבר פתאום עם מישהי, לא להפיץ שמועות ולא להיקלע לריבים.