5 תשובות
יש מלא תלמידים חדשים תנסי להתחבר אליהם
את לא בת 20?
אנונימי
שואל השאלה:
לא
יש לך הזדמנות להתחלה חדשה ולהכיר חברים חדשים, תנצלי את זה. תחפשי מישהי שנראת לבד כזה ומבולבלת ותיגשי אליה ותעזרו אחת לשניי ותתחברו. מניסיון, עשיתי את זה בתחילת כיתה ז' והכרתי חברה טובה
תתחברי לילדות "emo" הן הכי "גזעיות" so called