3 תשובות
להיות אדיש ולשמור כוחות לכיתה יא
אשמח לעצות גם,ואם תרצה אתה יכול לשלוח לי הודעה ןנתבאס ביחד,עולה גם ל-ט'
שואל השאלה:
א תריב
ב מה זאת אומרת?
א תריב
ב מה זאת אומרת?
אנונימי
באותו הנושא: