8 תשובות
שואל השאלה:
מבטיחה לך שאת לא רוצה
שואל השאלה:
אני גרה איתה באותו בית מה זה תתעלמי
ברו לא אמרת שזו אחותך
שואל השאלה:
אוי..עכשיו תדע
פשוט תתעלמי ממנה. את לא יכולה לעשות כלום, היא לא מקשיבה. אין פואנטה
כן, זה הגיוני גם אם היא בת משפחה
יש אנשים שחשוב להם יותר לשמור על "קשר" משפחתי גם אם אותו בן אדם הוא בן אדם רע, אז אל תתרגשי יותר מדי מאלה שמגנים עליה
אני בעד לשדך אותה לאחותי הן אותו דבר
אני שונאת את אחי ולצערי אני הילדה השנואה בבית כאילו ליטרלי יותר גרוע מסינדרלה מהצזה החרא הזה.
בקיצור מבינה לגמרי הגיוני לגמרי. אני פיזית רוצה לרצוח את אח שלי לפעמים לא מצחיק.