התחברות
הרשמה
איך זה הגיוני שאני שונאת אותו אבל יש לי געגוע מסוים
אני יודעת שהוא לא טוב והוא תמיד עושה דברים פוגעים והפסקת הקשר זה הדבר הנכון ועדיין קשה לי גם לא לגמרי קשה לי לשכוח ממנו אבל אפילו עכשיו ברצף חלמתי עליו יומיים ואני לא מבינה מאיפה זה מגיע
30 בינואר 2023, 10:42
שנאה
מצב רוח
חוות דעת
3 תשובות
תזכרי שלו לא אכפת והוא מניאק ואז לא תתני לעצמך ליפול בפח.
B
But i feel you watching
הגיוני לגמרי
ה
החיים מצ(ח)יקים
את מתגעגעת לרגעים מסויימים שהיו לכם, לא אליו
ק
קוקילידה11
באותו הנושא:
אני ערבי, הגיוני שאני שונא יהודים כי הם שונאים אותי?
הגיוני שאני שונאת אותה.....
הגיוני שאני שונא את אח שלי ברמה שאני לא יכול לראות אותו?
זה הגיוני שאני שונאת בן אדם ולא מבינה למה אני שונאת אותו ?לא יודעת למה
זה הגיוני שאני שונאת אותו ואוהבת אותו בו זמנית?
תגידו זה הגיוני שכל הכיתה ואפילו השכבה שונאת אותי רק בגלל שאני רוסיה ודוברת את השפה?
זה הגיוני שאני שונאת את זה שאני עדיין אוהבת אותו?
הגיוני שאני לא מרגיש כלום לגבי ההורים שלי עד כדי כך שאני ממש שונא אותם?
שונאת אותו ואוהבת אותו באותו זמן איך זה הגיוני?
הגיוני שאני שונא אותה ואוהב אותה באותו הזמן?
זה הגיוני שאני שונאת את הקראש שלי ואהובת אותה בוז?