יש לי דודה שמבקשת ממני תמיד לשמור על ילדים שלה כהיא נמצאת בבית והיא הרבה פעמים מציקה לי וממש קרציה ומדברת לא כל כך יפה וצועקת שאני באה לעזור לה וגם הקראה לי מוזרה וגם מאז התחתלתי לעזור לה עם הילדים אז היא כבר מאז תמיד יש לה סיבות לא להגיע ליום הולדת שלי ונגיד שנה שעברה היא הייתה צריכה לחזור כמה ימים לפני היום הולדת שלי כהיא טסה ועריכה תטיול וכבר שנתיים ככה שהיא לא מגיעה