14 תשובות
לא פייר בכלל זה לא כוחות
אבל היא לא טרנס היא נולדה עם כרומוזום xy
אבל היא לא טרנס היא נולדה עם כרומוזום xy
היא לא טרנסג'נדרית היא נולדה חצי בן חצי בת מבחינה גנטית
היא לא עברה שום ניתוח
וכמובן שזה לא הוגן כי היא ניצחה אלופת עולם מכהנת
היא לא עברה שום ניתוח
וכמובן שזה לא הוגן כי היא ניצחה אלופת עולם מכהנת
נחמד לה
אה רגע זה ההיא? היא לא, היא אישה ביולוגית
שואל השאלה:
היא לא הייתה חצי חצי ושינתה לאישה? (=טרנסג'נדר, שינתה מגדר)
היא לא הייתה חצי חצי ושינתה לאישה? (=טרנסג'נדר, שינתה מגדר)
אנונימי
היא לא שינתה מיגדר
שואל השאלה:
אז היא פשוט הלכה לאיגרוף נשים כחצי חצי?
אז היא פשוט הלכה לאיגרוף נשים כחצי חצי?
אנונימי
היא לא חצי חצי היא אישה
היא פשוט נולדה עם יותר הורמון כלשהו שיש אותו יותר לגברים
היא פשוט נולדה עם יותר הורמון כלשהו שיש אותו יותר לגברים
היא לא טרנסגנדרית אבל זה לא הוגן וצריך לפסול אותה
זוועה טמבלים
היא לא טרנסית חח היא נולדה אישה
היא לא טרנסגנדרית
זו תופעה נדירה אבל היא עם איברים של אישה פשוט עם כרומוזימים xy במקום xx וכרומוזום y גורם להפרשת טסטוסטרון מוגברת וטסטוסטרון קשור בבניית שריר, ככה שהיא חזקה יותר מהבנות שם
לדעתי צריך פשוט להעביר אותה לליגה של הבנים כי אפילו שיש לה איברים של אישה יש לה יכולות של גבר
ויכולות זה מה שחשוב באולימפיאדה ומה שגרם להפרדת המינים שם, לא האיברים עצמם
זו תופעה נדירה אבל היא עם איברים של אישה פשוט עם כרומוזימים xy במקום xx וכרומוזום y גורם להפרשת טסטוסטרון מוגברת וטסטוסטרון קשור בבניית שריר, ככה שהיא חזקה יותר מהבנות שם
לדעתי צריך פשוט להעביר אותה לליגה של הבנים כי אפילו שיש לה איברים של אישה יש לה יכולות של גבר
ויכולות זה מה שחשוב באולימפיאדה ומה שגרם להפרדת המינים שם, לא האיברים עצמם
שואל השאלה:
^אוקיי, תודה על ההסבר
^אוקיי, תודה על ההסבר
אנונימי
לא ממש אכפת לי
באותו הנושא: