6 תשובות
שזה מכור אוף.
כל כך הגיע לירדן לזכות :(
כל כך הגיע לירדן לזכות :(
ירדן באמת עשתה דרך בתוכנית אבל
אני לא מבינה את האנשים שרק מביעים רוע לתקווה,אתם לא באמת מכירים אותה במציאות או את הדברים שהיא עברה.
תלמדו לפרגן .
זה לא מכור אנשים אשכרה הצביעו לתקווה.
אני לא מבינה את האנשים שרק מביעים רוע לתקווה,אתם לא באמת מכירים אותה במציאות או את הדברים שהיא עברה.
תלמדו לפרגן .
זה לא מכור אנשים אשכרה הצביעו לתקווה.
אנונימית
מה מכור?
שהצביעו לתקווה יותר מירדן דיי להתיפייף
שהצביעו לתקווה יותר מירדן דיי להתיפייף
אנונימית
לא מגיע לירדן לזכות, היא הייתה כל העונה צבועה לתקווה וניסתה לעשות עליה חרם עם החבורה שלה. כשהחבורה של ירדן עפה היא התחילה להיות נחמדה לתקווה ולהתמסכן ולדבר על אחווה נשית למרות כל צה שהיא עשתה לתקווה, חוץ מזה אני לא חושבת שרלוונטי לדון בזה כי העונה נגמרה
זה היה צפוי אבל עדיין מאכזב
לא מגיעה לתקוה לזכות היא לא עשתה כלום חוץ מלעשן לשבת ולדבר לדעתי ירדן הייתה צריכה לקחת כי ירדן עשתה שינוי גדול ויותר מגיעה לה לזכות.