19 תשובות
בר הייתה צריכה לזכות.
איכס חבל
מכולם שם לה היה הכי מגיע
עדיף על השלוכית הברברית הזאת בשם בר
אנונימית
לא צפויי בכלל
כל מי שבעד בר רק מראה כמה הם תומכים בחרם.
אנונימית
לא ראיתי בכלל את התוכנית, ואני גם לא מחבבת את טליה, אבל זה עדיף על בר
בר עשתה חרם מול כל המדינה, וכל מי שתומך בבר הברברית הזאת תומך בחרם.
באלי לבכות
אנונימית
ראיתי מספיק את התוכנית מהטיקטוק והאינסטגרם, וגם החברים שלי דיברו בלי סוף על האח.
ומי אתה חושב שאתה בכלל אנונימי שתגיד לי מטומטמת? תחשוף את השם משתמש שלך אם יש לך אומץ ולא מאנונימי כמו פחדן
תקשיבו זה לגמרי דעה אני חושבת שלא היה מגיע לטליה לזכות כי היא הייתה שם הכי שחקנית וכול הזמן מחייכת וזה אבל בסופו של דבר היא פוגעת בכולם בשקט ובר אמרה מה שיש לה בפרצוף וזה מקסים בעייני
לשחף הכי הגיע לדעתי, אבל בהצלחה לה
שלא אכפת לי
הפרסומות הרגו אותי
ועדיף שחקנית מאשר מישהי שעשתה חרם
מאושרת
אפילו לא ראיתי את ה10 פרקים האחרונים מרוב שזה היה צפוי
עם של מטומטמים נשבעת
מגיע להה
מגיע לה מסכנה, והיום רגעים שהתקשורת ניסתה להוציא אותה רעה אבל באמת שאין על מה כי היא סבלה כל כך הרבה ואף אחד לא התייחס בכלל
TwT
מראה לי עד כמה התוכנית רדודה ושאני חייב להפסיק לצפות בה
כל עונה יש את הדייר הזה שמקבל הערצה עיוורת חסרת תכלית על כלום ושום דבר
באמת מה היא עשתה ? נתנה מתכון לדיאטת רעב קיצונית של טחינה וגזר?
לא משנה מה היא עשתה שם עדיין אנשים הצביעו לה כמו עיוורים ואני לא בעד בר אלא שחף ..איפה כל האנשים שהצדיקו את שחף אחרי שהיא שיחקה בו בלי סוף ואז זרקה?כי כפי שזכור לי 90% מהאנשים הצדיקו אותו מה קרה בסוף הצבעתם לטליה ולא לשחף

וככה כל עונה כפי שאני מסתכל על זה
כל עונה קיים הדייר הזה שחצי עם ישראל מגן עליו בחריפות נפש .

באמת עם הזוי במקום לתת לאנשים שבאמת מגיע להם את הזכייה
כמו אילנה אם חד הורית שקשה לה בחיים ,לא חיפשה מצלמות.
או שחף שספג שספג וגם לא חיפש מצלמות .

אבל לא בוחרים במקום זאת בשחקנית הכי גדולה
עם של הזויים שקל לחרטט
אנונימי