8 תשובות
זה אומר שיש לך סיוטים
ואולי כדאי ללכת לפסיכולוג או לקחת רסקיו/נרבן ומשהו שיעזור לך לישון
לך תפתח בקלפים או משהו או שאם אתה מאמין בה' תגיד שמע ישראל ו3 פעמים חלום טוב חלום שלום
שואל השאלה:
כן אני באמת צריך לדבר על זה עם הפסיכולוגית שלי..
אני חושב שהסיוטים האלה אומרים הרבה יותר ממה שאני חשבתי
אולי זה פשוט מחשבות שרודפות אותך ולכן אתה חולם עליהם בלילה
שואל השאלה:
כן סביר להניח
אני לא יודע להסביר אבל תמיד שאני קם מסיוט כזה אז אני "לומד על עצמי" משהו חדש שלא ידעתי על עצמי לפני
זה ממש מוזר
שואל השאלה:
וואו רגע אני אנסה לשלוף משהו
אני תמיד במצב הישרדותי, גם כשאני בחוץ גם כשאני בבית עם המשפחה ואפילו כשאני לבד במיטה.
אני פיזית לא מוכן לספר על דברים שעוברים עליי (חלמתי על זה שאם אני מספר על הרגשות שלי ועל מה שעובר עליי אז זה יהיה לגמרי הסוף שלי ואני ממש אמות)
אם את מאמינה באלוקים תשימי תהילים מתחת למזרן ותעשי שמע ישראל לפני שאת הולכת לישון
אנונימית