6 תשובות
גם נכון
xs
תעזבי את הטלפון ותנשמי עמוק תרגעי לאטלאט ותחזרי לישון
תנשמי עמוק, תרגילי נשימה
אם יש לידך מים - תשתי, אם את יכולה לקום לשתות מים וחושבת שזה לא יעורר אותך לחלוטין, אז גם. כדאי לשתות מים להירגע

תזכרי שזה חלום, זה לא מה שקורה עכשיו... זה בסדר, את במיטה במקום בטוח, הכל טוב 3>
לא חוזרים 6 בבוקר קומי להתארגן לבית ספר
סופרים כבשים, ממצמצים מלא פעמים עד שהעיניים עייפות, כדור שינה, שמעתי שחלב חם אמור לעזור, יש גם איזו שיטה של חיילים סלאביים אבל אני לא זוכרת אותה
xs
וואו אני ממש מכירה את זה!! אני פשוט רואה פרק של פריינדס או שומעת מוזיקה שאני אוהבת, או שפשוט בודקת בוואצאפ אם יש חברה שערה